Sunday, August 17, 2008

re-union DKAUTM78...














pertemuan yg di rancang akhirnya menjadi kenyataan pada 16.08.08 di sebuah hotel di shah alam.. sekalung tahniah kepada saudara Lamin kerana telah bertungkus lumus mengumpul menjemput semua karan yg sama sama berada di kelas 3DKA UTM semarak pada tahun a978 lalu.. kebetulan pertemuan ini menandakan 30 tahun kami meninggalkan menara gading dan meneruskan perjuangan dalam kerjaya masing masing..

setelah tiga puloh tahun banyak perubahan yg berlaku.. dari segi kerjaya.. pisikal dan sebagainya.. sukar untuk mengingat nama semua yang hadir.. dengan tanda nama yg ada pun ramai yg tercari cari bagaimana nak recall memori 30 tahun lalu utk mengingat semula rakan rakan yg telah lama terpisah.. aku sendiri sukar utk mengenal pasti semua yg hadir..

semuga pertemuan kali ini merupakan seri yg pertama perjumpaan yg akan datang.. semuga ikatan siratulrahim yg terjalin terus erat .. jika masing masing membuat apa apa majlis jangan lupa menjemput kami semua utk sama meraikan nya.. supaya persahabatan kita terus erat terus berkekalan..

dan jadikan blog ini atau mana mana blog sebagai tempat kita bertukar pendapat bertukar idea dan peluang bertukar maklumat dan kerjasama dan sebagainya...blog ini khas utk semua ahli dan sesiapa saja boleh menjadi penyumbang..

selamat maju jaya..

2 comments:

khalid said...

sila layari di grup class78dkautm saperti berikut:
Group home page: http://groups.yahoo.com/group/classof78dkautm

puteri ain said...

best kalau dpt reunion :)